-

 

Follow on Bloglovin

Content

zondag 23 december 2012

Let's get personal :)


Deze lijst kwam ik op de website van Kelly van Kellista tegen (goh Kel, je komt wel vaak op PP voor hè!) en ik dacht ook "heyyyy, dat vind ik leuk". Deed me wel een beetje denken aan de vragenlijsten die je maakte voor je Cu2 vroeger, maar hè, dat laten we wel even achterwege. In deze lijst worden er gewoon random vragen gesteld over mijn leven en hoe het er uit ziet. Leuk! 
Geboortejaar? 
10 oktober 1991.
Hoe lang ben je? Ongeveer 1,69.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Oh... Werken...
Waar ben je op dit moment? In mijn eigen huisje met mijn vriend en zus.
Single/relatie? Relatie.
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Ik ben prettig gestoord, heb heel veel over voor de mensen om me heen en hou van omgaan met andere mensen. :-)
Guy/girlcrush? Guycrush is Jude Law, girlcrush is Candice Swanepoel.
Wat zou je op dit moment graag willen? Een roomboter kerstkransje, die met amandelen erop. Dat zijn mijn favoriete koekjes, maar ik mag er geen van mezelf.
Wat is je doel in het leven? Gelukkig blijven met al mijn dierbaren om me heen.
Waar ben je bang voor? Alleen zijn, het paranormale en ik ben ook niet gek van het donker.Heb je je rijbewijs? Helaas niet, maar ik wil hem wel érg graag.Nagellak of lippenstift? Moeilijk! Ik draag vaker nagellak dan lippenstift, ik gebruik namelijk vaker (getinte) lippenbalsem.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Lente. Dan is het niet te warm, de temperaturen zijn net goed. Het zonnetje is er en alles begint weer te bloeien. Leuk!

Wil je ooit gaan trouwen? Ja.
Ben je een healthy-freak? Nou, aan de ene kant wel omdat ik al sinds vorig jaar bezig ben met een behoorlijke afvalrace. Dat betekent dat ik eigenlijk constant bij hou wat ik eet. Daarentegen ga ik veel uit eten en probeer ik altijd te wisselen met wat ik eet. Maar sinds ik bij een diëtiste loop ben ik wel wat obsessiever bezig met wat er naar binnen gaat.
Wat voor kleur haar en lengte heb je? Mijn haar is heel erg donkerbruin en komt met mijn krullen tussen mijn bil en mijn behabandje.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wil héél graag een paar Nubikk laarsjes, die vind ik echt helemaal geweldig.
Heb je tattoos? Nee, maar ik twijfel nog steeds heel erg of ik er een moet nemen of niet.
Heb je piercings? Nee, alleen oorbellen.
Draag je een bril? Nope!
Wat is jouw perfecte pizza? De Chicken Supreme van Domino's vind ik heerlijk, dat is met gegrilde kip, verse tomaat, kaas en tomaat uiteraard en rode ui. Heerlijk!
Favoriete eten/drinken? Favoriet eten is eigenlijk nooit veranderd. Dat was vroeger al patatjes, en dat vind ik nu nog heerlijk, ondanks dat ik het nog maar heel weinig eet. Drinken is warme choco of thee!
Wat is je favoriete parfum? Replay for Her (heerlijk luchtje voor heel weinig, en mijn signature geur! Fijn voor de portemonnee).Wat is het laatste wat je kocht? La Roche Posay Effaclar Duo.Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Om 08:00 was ik op weg naar mijn werk op de fiets.

Favoriete ijsje? Iets met chocola. 
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik slaap heel licht. Ik slaap ook met oordoppen en wordt altijd meteen wakker als de wekker gaat. Dat zorgt er ook voor dat ik vrij vroeg wakker ben 's ochtends!
Wat zijn je plannen voor 2013? Ik ga gewoon werken, heb ook een nieuwe functie gekregen, en heel veel sparen, want ik ga midden oktober 3,5 week naar Australië!
Met hoeveel kussens slaap jij? Ik slaap met één kussen.
Ben je een ochtend of avond persoon? Een beetje van beiden. Ik slaap gemiddeld acht uur in een nacht, maar ik kan heel vroeg naar bed gaan en dan wordt ik vroeg wakker, maar als ik om drie uur naar bed ga kan ik al om tien uur wakker zijn.
Ben je geordend of rommelig? Ik ben redelijk rommelig. Als het bij mij thuis is opgeruimd heb ik nog steeds rommeltjes ergens liggen. Het lijkt wel alsof ik er niks aan kan doen, maar het is altijd zogenaamd 'knus' om zo maar te zeggen.
Wat wil je op dit moment graag zien? The Hobbit!
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Dat ik toch nog verder ben gegaan met mijn opleiding (ik wil nog een master doen) en gewoon van het leven geniet met een leuk gezinnetje. Ook wil ik Japan en Amerika wel bezocht hebben tegen die tijd.

Wie mis je op dit moment? Mijn moeder.
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Telt je haar als lichaamsdeel? Mijn haar is namelijk heilig voor me.
Ben je verlegen? Nee hoor, ik ben vrij spontaan.
Heb je een accent? Nee!
Zussen/broers, hoe oud? Eén zus, die wel vaker voorkomt in artikelen. Zij is nu 24. Ik heb twee jongere broertjes van 18 en 13. Vier musketiers :)
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Ik werk momenteel in de kinderopvang branche (buitenschoolse opvang) en pas één hele dag op in de week. Dit zorgt voor een 36-urige werkweek. Mijn vrije tijd besteed ik aan vrienden en familie, shoppen en thuis relaxen! Ik ga ook nog wel eens stappen, af en toe een dagje of weekendje weg en ik ben gek op series en films kijken.
Dat was leuk! Als je wilt kan je hem zelf ook invullen. Nou wil ik weten.. Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

1 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.