-

 

Follow on Bloglovin

Content

dinsdag 27 november 2012

Jewellery wishlist

Tegenwoordig heb ik een gekke obsessie met statement sieraden. Ik draag veel opvallende kettingen en ben wég van bangles of opvallende armbanden. Ook kies ik mijn sieraden nu wat beter uit: is het iets wat ik écht vaak draag of écht mooi vind? Vroeger kocht ik wel eens zo'n hele stack van armbandjes en dan achteraf lag het een beetje te vergaan. Nu heb ik sieraden die ik ook echt draag en mooi vind. Ik zal binnenkort een filmpje opnemen met mijn sieraden stash! Desondanks kies ik wel sieraden uit die niet allemaal super duur zijn, ik kijk ook naar betaalbare sieraden (Forever21 en Primark anyone?). Maar ik schroom niet om een paar extra tientjes te betalen voor een mooie armband. Daarom een wishlist van sieraden die ik al op het oog had en die ik écht graag wil hebben - een mix van duurdere merken en betaalbaar en vooral heel erg veel goud en zwart - want dat is mijn favoriete combinatie. Onder elk item zet ik een link naar de website waar het verkocht wordt, mocht je geïnteresseerd zijn. Oh, het is zó mooi.



























1 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.