-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 1 oktober 2012

Vijftien verhuisdozen vol...

Och, dat verhuizen.... Ik ben deze hele week constant moe maar heb ook ontzettend veel energie! Afgelopen weekend ben ik verhuisd naar een nieuwe woning. Ik woonde al op mezelf, maar inmiddels zit ik in een nieuw huisje met twee (!) verdiepingen en een tuin (!!!). 
Het is allemaal binnen 3,5 week gegaan, dus ik moest mijn oude huis ontzettend snel helemaal inpakken.. Wat een hel was dat. Wat je al niet verzameld binnen anderhalf jaar op 25 vierkante meter - ontzettend veel. Ik heb meer dan vijftien verhuisdozen vol gepropt en ontzettend veel van die grote grofvuilzakken vol met kleren, schoenen en tassen. Geloof het of niet: mijn beauty stuff pastte in één doos. HAHA. Ik geloofde het zelf eerst niet, maar het is wel zo. 

Wanneer het allemaal klaar en af is heb ik ook een nieuwe beautyhoek. Ik heb bij de Ikea zelf een bureau in elkaar laten zetten - je hebt zo'n speciaal systeem - wat mijn beautybureau zal zijn. Ik heb nog gekeken naar die Malm kaptafel, maar die vind ik in het echt ontzettend smal! Ik heb liever een breder bureau en als er poeder onder het glas van de Malm tafel komt krijg je het niet weg omdat je niet onder het glas kan schoonmaken. Oh, ik heb trouwens een MEGA Pax kast van de Ikea, even serieus, iedereen die een béétje van kleren houdt wordt meteen verliefd op die kast.

Ik ben gewoon heel erg enthousiast over dit huis. Momenteel leef ik nog uit dozen, maar eind deze week is hopelijk alles uitgepakt en komt het interieur al een beetje samen. 

Deze update wil ik gerne afsluiten met wat prachtige interieur foto's. Ik ben gek op het merk Riverdale - álles ervan vind ik mooi. Riverdale is een beetje een zoetsappig merk wat betreft interieur accessoires en kan ook erg prijzig zijn, maar ik vind de meeste artikelen prachtig. Dat heb ik ook met het merk Lifestyle of Rivièra Maison. Ondertussen hebben ze bij de Blokker, H&M en de Xenos ook vaak zulke leuke spullen voor je huis, ik kan niet wachten om nieuwe dingen aan te schaffen. Maar éérst die vijftien dozen uitzoeken...











2 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.