-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 17 oktober 2012

Londen beauty wishlist


Over een paar weken zit ik in Londen met vriendinnetje Lois! Wij gaan samen vier dagen lekker shoppen, eten en cultuur snuiven in het geweldige bruisende Londen. Ik ben al eerder geweest, maar zij niet en ik heb zóveel zin om mijn liefde voor Londen met haar te delen. 
Shoppen in Londen is werkelijk geweldig. Je hebt zoveel meer winkels en merken dan we hebben in Nederland. Ja, de pond is wat duurder dan de euro dus sommige dingen zijn ook zeker prijzig, maar je kan er ook heel goed goedkoop shoppen - denk Boots, Superdrug en de mega Primark. Daarnaast zijn er ontzettend veel merken te koop in Londen die wij heel moeilijk kunnen krijgen: Collection 2000, MeMeMe, Barry M, maar ook merken als Laura Mercier, Nars, Shu Uemura en andere zijn daar makkelijker te koop. 
Zo is Nars een merk waar ik ontzettend naar uit kijk - sommige mensen vinden Nars overrated, maar ik vind  alles van Nars werkelijk prachtig, vooral de blushes en bronzers. 
Daarnaast heb ik natuurlijk verschillende andere dingen die ik graag aan zou willen schaffen. Of ik het aanschaf is een andere vraag, maar ik ga er zeker even naar zoeken. Nieuwsgierig? De volgende producten wil ik nog graag hebben!



wishlist 1


wishlist 2 



wishlist 3

The Vice Palette van Urban Decay is een palette waarvoor we echt op jacht gaan - ik wil deze zó ontzettend graag hebben, wat een prachtig ding is het. De rest van de producten vind ik leuk en wil ik graag hebben, maar ik moet keuzes maken, want een Clarisonic is ook erg prijzig. We merken het wel als we er zijn! Ook zal ik waarschijnlijk wel met andere dingen terug komen die niet op deze wishlist staan, mij kennende. En dit is ook zeker niet mijn laatste toevoegingen aan de wishlist, hij zal een stuk langer worden de komende weken... Maar wát een prachtige producten.

Als jullie nog aanraders hebben wat betreft shoppen in Londen, laat het me zeker weten!

0 reacties:

Een reactie posten

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.