-

 

Follow on Bloglovin

Content

zondag 14 oktober 2012

FOTD: Amber Lights


Vandaag een FOTD (Face Of The Day) van een look die ik laatst heb gedaan. Als het herfst wordt, draag ik meer make-up. Mijn gezicht kan dan meer make-up hebben, dus er zullen meer FOTD's komen! In deze FOTD heb ik een simpele ooglook gemaakt, goud/brons en licht smokey. De rest van mijn gezicht heb ik een beetje 'clean' en simpel gehouden.


Op mijn gezicht draag ik de Chanel Vitalumière Aqua foundation met de MAC Studio Finish concealer en de Maybelline Dream Matte poeder. Mijn blush is MAC Mocha en een bronzer draag ik hier niet. 




Op mijn ogen draag ik naast een primer alleen maar MAC oogschaduw. Als basiskleur heb ik MAC Amber Lights gebruikt. In de crease heb ik MAC Twinks gebruikt. Deze kleuren heb ik ook op mijn onderste wimperrand aangebracht. Aan de binnenkant van mijn ogen en onder mijn wenkbrauwbot heb ik MAC Rice Paper gebruikt. De eyeliner heb ik gezet met L'Oreal Super Liner. De onderste wimperrand heb ik meer smokey gemaakt door hem aan te zetten met Urban Decay 24/7 eyeliner in de kleur Zero. Mijn mascara is MaxFactor Masterpiece Max.

Dan als laatste heb ik op mijn lippen een MAC lipstick op in de kleur Cut-a-Caper


 That's it! Ik vind 'm erg simpel, klassiek en mooi. Kan in mijn ogen voor overdag, maar ook voor 's avonds. What do you think?

1 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.