-

 

Follow on Bloglovin

Content

vrijdag 12 oktober 2012

Catrice Kiss Kiss Hibiskiss lipstick



Mijn zus had me laatst een soort 'challenge' gegeven: ik moest met vijftig euro van haar de stad in en hiervoor wat nieuwe dingen voor haar kopen. Ik heb twee shirts gekocht, een setje oorbellen en ik heb van Catrice een nagellakje en een lipstick gekocht. De lipstick die ik kocht is een hele felle roze kleur en ik vond hem zeker blogwaardig!



De verpakking is straks, zilver, van plastic en op de onderkant zie je de kleur en de naam. Ik vind het wel mooi, het spreekt mij wel aan! Ook is de naam, zoals bij zoveel producten van Catrice, weer heel erg leuk en schattig. Kiss Kiss Hibiskiss, schattig toch! 




De kleur is ontzettend fel, een roze met een vage blauwe ondertoon. Normaal zou ik niet voor zo'n roze kleur gaan door de blauwe ondertoon en de koelheid van deze lipsticks. Omdat mijn zus en ik allebei een warme ondertoon hebben is een product met een koele ondertoon niet snel iets waar ik naar grijp. Maar toen ik deze lipstick swatchte, vond ik de kleur zó mooi dat ik hem mee moest nemen. 



Hier zie je de lipstick kleur op de lippen van mijn zus. De lipstick dekt goed, de substantie voelt heel erg fijn op je lippen en de pigmentatie is ook super. Catrice did it again, wat een super lipstick! Voor wat minder intense kleur kan je de kleur licht deppen op je lippen in plaats van dik aanbrengen. Zo vlek je je lippen meer en creëer je meer het effect van een lipstain. 



Kiss Kiss Hibiskiss kost €3,99 en ik heb hem bij de Kruidvat gekocht. Enjoy. 


0 reacties:

Een reactie posten

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.