-

 

Follow on Bloglovin

Content

donderdag 6 september 2012

De metzonder make-up tag!

Jup, jullie lezen het goed! Dit is de tag waarin jullie je helemaal kunnen blootgeven. Make-upwise dan. En laat ik dan maar beginnen. De vragen in de tag heb ik trouwens overgenomen van de Amerikaanse 'no make-up tag' die is verzonnen door youtube-guru MakeupbyTiffanyD. Enjoy!

1. Plaats een foto van jezelf met, en een foto van jezelf zonder make-up.

Brr, toch wel eng om zo zonder make-up een foto neer te zetten. Het is bij mij vooral m'n kleine oogjes en m'n niet-egaal-van-kleur-zijnde-huid die 't m doen. Ik moet zeggen dat ik in 'real life' mezelf zonder make-up wel een tikkeltje mooier vind, haha!



2. Wat is 1 make-upproduct waar je niet zonder kan? 
Ik denk toch wel foundation. Zonder mascara etc. kan ik wel leven, maar een egale huid vind ik wel erg belangrijk. Dit geldt trouwens vooral voor de winter. In de zomer gebruik ik alleen wat concealer, want dan is mijn huid dankzij de zomerzon wél egaal!


3. Wat is 1 make-upproduct waar je stiekem wel zonder kan? 
Bij deze vraag ga ik voor de gezichtsprimer. Ik gebruik het meestal voor de zekerheid, maar toch heb ik het idee dat het zonder primer net zo goed werkt.


4. Voel je je zelfverzekerd zonder make-up op? 
Ja hoor. Ik weet niet, ik heb natuurlijk liever wél make-up op. Maar als ik een dagje zonder moet doen is dat ook geen wereldramp.


5. Welk deel van je gezicht vind je het mooist? 
Ik vind m’n mond het mooist. De vorm is redelijk symmetrisch en ik heb volle lippen. Which i like!


6. Wat is een plek waar je nooit toe zal gaan zonder make-up? 
Dingen als feestjes, uitgaan, formele gelegenheden, werk, etc.


7. Wat is een plek waar je juist wel zonder make-up naartoe kan? 
School! Of naar het park met de hond.


Nu is het jullie beurt! Ik daag iedereen uit die dit leest om de tag over te nemen. Laat een comment hier onder achter als je dat doet, dat vind ik leuk om te lezen!

2 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.