-

 

Follow on Bloglovin

Content

dinsdag 4 september 2012

MAC Blush: Ring of Saturn



Blush en MAC is de een van de beste combi's die ik ken. De kleuren, de formules en de verpakkingen maken deze blushes gewoon ontzettend fijn om mee te werken en om naar te kijken. Net zoals deze blush. Dit is de blush Ring of Saturn, een mineralized blush uit de Heavenly Creatures collectie die een tijdje geleden uitkwam. Ik was verliefd op deze collectie en moest iets hebben uit de collectie. Het werd Ring of Saturn en daar heb ik geen minuut spijt van gehad! Tijd voor eyecandy.







De kleur is een oudroze/cranberry kleur gemengd met een roze champagne kleur. De kleuren zijn door elkaar geswirld, om zo maar te zeggen, en wanneer je je kwast door de blush heen haalt krijg je een prachtige lichtroze met een hele mooie gouden shimmer er doorheen.


Hier een swatch met links de kleur dik geswatcht en rechts de kleur uitgeveegd. Op die manier is de kleur realistischer voor gebruik op je wangen. In het daglicht is de shimmer iets minder opvallend. Op deze foto is gebruik gemaakt van een flits, dus wordt het licht maximaal weerkaatst. In het daglicht geeft de blush een hele mooie lichte glans, wat een hele 'gezonde' uitstraling geeft. 

 Zonder blush


En dat ben ik met de blush op! Ik vind het werkelijk prachtig, het is een blush die ik de laatste tijd erg veel gebruik. Omdat het een makkelijke kleur roze is (geen gekke shimmers of ondertonen) kan ik hem gebruiken op veel andere mensen en past hij bij veel kleuren oogschaduw en lipkleuren. Dit maakt hem nog fijner in gebruik!

MAC mineralized blushes zijn redelijk prijzig. Ring of Saturn kost €22,50 en is nu nog te koop bij de MAC Cosmetics online shop en bij de Douglas webshop. Ik kan niet garanderen dat hij nog aanwezig is bij counters of de Pro Store, hiervoor zou je langs moeten gaan of even moeten bellen. Maar hij is nog online verkrijgbaar! En het is zeker een aanrader. 

1 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.