-

 

Follow on Bloglovin

Content

dinsdag 21 augustus 2012

Youtube Favorites: Food!



Zoals jullie al eerder konden lezen over een Youtube artikel: I love Youtube. Het brengt niet alleen vermaak, maar je kan er ook zoveel van leren! Zo ook op het gebied van koken. Er zijn vier kanalen die ik  trouw volg en graag wil delen. De filmpjes die worden gemaakt zijn van hoge kwaliteit, het eten is divers en de recepten die worden gedemonstreerd zijn van verschillende keukens. Check these out!

Food

LauraVitalesKitchen
Laura heb ik ongeveer een jaar, anderhalf jaar geleden ontdekt toen ik een recept opzocht voor bruschetta. Ik ben dol op de Italiaanse keuken en dol op Laura haar recepten! Ze kookt voornamelijk Italiaans, maar er komen vaak genoeg recepten langs die niet per se Italiaans zijn. Ook doet ze aan bakken van taarten, cupcakes of ander gebak. Er is dus veel keuze en diversiteit op haar kanaal. Daarnaast is Laura erg spontaan en betrokken bij haar Youtube kanaal, iets wat ik erg aantrekkelijk vind wanneer ik geabonneerd ben op iemand.


Foodwishes
Hello, this is Chef John from Foodwishes.com, wiiiiith.. Ahhh, foodwishes. Het kanaal van Chef John, een van de meest grappige en charismatische Youtubers die ik ken. Je ziet hem vrijwel nooit in zijn filmpjes omdat hij het koken filmt van dichtbij en zelf voice-overs doet. Maar hij is ontzettend grappig op een droge manier en maakt de meest heerlijke, diverse recepten. Ook hij is erg trouw aan zijn foodwishes kanaal. Hij probeert ook vaak nieuwe dingen uit, geeft recepten uit verschillende keukens en geeft ontzettend veel tips en tricks in zijn videos.


Ochikeron
Iedereen die mij kent, weet dat ik gek ben op Japans. Japans eten vind ik heerlijk, ondanks mijn afschuw voor vis en ander seafood. Maar de rest vind ik heerlijk. (Sumo ja?) Ik kwam Ochikeron tegen via de andere twee Japanse food-kanalen die ik kijk (ja die komen ook nog langs) en ik vind Ochikeron geweldig omdat ze een hele cute twist geeft aan haar eten. Haar filmpjes zijn duidelijk en heel erg leuk om te kijken. Kijk gewoon al die cute thumbnail van deze cooking-vid!


Runnyrunny999
If you wanna know, what's cooking, with RunnyRunny999.... Runny-san is een geweldige Japanse dude die al een tijdje filmpjes maakt op Youtube. Hij is ontzettend droog en grappig en is een echte thuis-chef. Hij maakt zijn filmpjes en recepten op verzoek van zijn subscribers, dus dat is altijd leuk om te zien omdat hij zijn subscribers erg betrekt bij zijn videos. Ik ga twee videos hier van hem linken: een normale cooking-vid en een filmpje van hem dat mijn favoriet is, waar hij allerlei soorten snoep uitprobeert die mensen hem opgestuurd hebben (zijn reacties zijn priceless). Ik heb degene gekozen waar hij Nederlandse snoep probeert!



Cookingwithdog
Jaaaa, weer een Japanse.. de laatste! Dit kanaal was het eerste Japanse kanaal dat ik ontdekte, het is een kanaal dat wordt beheerd door Frances, de zogenaamde poedel in de filmpjes. Er worden authentieke Japanse recepten klaar gemaakt door een Japanse vrouw die er erg goed in schijnt te zijn. I love you Frances!!



Youtube + food is the best combination ever! Enjoy.

2 reacties:

  1. Ik denk dat laura vitales van iedereen wel een grote favoriet is! Ga de andere eens bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg er honger van, yumyum <3
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.