-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 1 augustus 2012

Catrice Ultimate Nail Lacquer collectie swatches


Mijn Catrice nagellak collectie is best wel wat. Ik vind Catrice een geweldig merk, vooral wat betreft de nagellakjes. Ze kosten 2,49 per nagellakje en zijn voornamelijk van hele goede kwaliteit. Dit maakt de nagellakjes makkelijk aan te schaffen waardoor je collectie snel groeit. Er missen misschien twee of drie lakjes bij deze collectie, maar de lakjes die je hier boven kunt zien, worden in dit artikel allemaal geswatcht. Het leek me leuk deze te laten zien. Ik heb ook nog een aantal topcoats van Catrice, maar deze worden in een ander artikel behandeld. 

Favorieten van Catrice zijn Moulin Rouge Light, Miss Piggy Reloaded, Up In The Air, Hip Queens Wear Blue Jeans en I Sea You. Deze kleurtjes pak ik erg vaak en erg graag en zijn zeker aanraders. Sommigen zullen minder goed te krijgen zijn omdat Catrice hun nagellak collectie vaak update en dus vaak kleuren eruit haalt. Desondanks zullen ze vast online te vinden zijn, of zullen er dupes van te vinden zijn. 

Enjoy!

Pinks

150 Big Spender Wanted

210 Just Married

 040 Princess For A Day

Ultimate Nudes 050 Moulin Rouge Light

480 Miss Piggy Reloaded

160 Sweets For My Sweets

Purples

120 Plum Play With Me

430 Purplelized

200 From Dusk To Dawn

110 Poison Me, Poison You

140 Let's Mauve On

Blues

540 Am I Blue Or Green?

 530 Up In The Air
 350 Hip Queens Wear Blue Jeans

270 It Blue My Mind

Greens

 390 Easy Peasy Lemon Squeezy

 250 I Sea You

240 Sold Out Forever

Neutraal

 290 My Best Friend's Tiara

470 Snow Motion

 230 Clay-ton My Hero

 300 Be My Millionaire

650 Goldfinger

Geel

510 Bye, Bye, Birdy



1 reacties:

  1. Wauw veel kleurtjes heb je geswatcht zeg, er zitten hele mooie tussen!
    Ik heb alleen de flakies van Catrice

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.