-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 19 december 2011

Maybelline One by One Volum' Express Waterproof Mascara


Mascara is het beautyproduct waarvan ik zeg dat elke vrouw die elke dag moet gebruiken. Waarom? Mascara opent je ogen, zorgt er voor dat je er wakker uit ziet en een vrouw ziet er direct 'vrouwelijker' uit om zo maar te zeggen, met een likje mascara. Ook beantwoord ik de vraag "Als je één beautyproductzou moeten houden, wat zou het zijn?" met mascara. Vandaag review ik een mascara die ik al een tijdje gebruik: de Maybelline One by One...



Ten eerste over de verpakking en de borstel. De verpakking is een opvallende kleur rood met blauwe letters. Hierdoor valt hij lekker op (net als de Maybelline Colossal) en kan je hem goed vinden mocht hij verstopt zijn in je make-up tasje. Hij is ook dezelfde vorm als de Colossal. Als je hem opendraait krijg je een grote borstel, bijna even groot als mijn hele oog. Je ziet dat hij lang is en uitbolt in het midden, waardoor het een dikke, stevige kwast is. Ook is het kunststof, en zijn het geen haartjes. Ik hou meer van kunststof borstels, dus dit beviel me meteen. Het product zelf is erg smeuïg en glijdt op je wimpers, dat vind ik erg fijn. Aan het einde zal ik beschrijven hoe goed hij blijft zitten.




Hier zie je mijn ogen zonder mascara. Ik heb ook geen foundation op of primer, ik heb alleen mijn wenkbrauwen ingevuld voor de foto ^.^  Zoals je ziet zijn mijn wimpers niet zo lang. Ze zijn hier wel gekruld, dankzij een krultang. Normaal heb ik erg Aziatische wimpers: ze hangen naar beneden en zijn kort. Door ze goed te krullen krijg ik een mooie krul. Na het aanbrengen van deze mascara...



 Zien mijn wimpers er zo uit! Je ziet dat ze mooi vol zijn geworden aan de onderkant en goed gesepareerd zijn aan de bovenkant. Ze zijn mooi zwart een echt een stuk langer. Doordat de borstel helemaal doorloopt aan de bovenkant kan je ook heel goed in de hoekjes komen met je mascara. Op mijn wimpers heb ik twee laagjes aangebracht en je kan zien dat aan de puntjes van mijn wimpers wel een klein beetje mascara blijft hangen. Dit haal ik altijd heel simpel weg door na het aanbrengen ze weg te halen met mijn vinger.

Wat ik ook dubbel vind, is hoe lang deze mascara blijft zitten. Hij blijft echt goed een hele dag zitten. Ik heb geen last van kleine 'flakes' die rondom mijn ogen zitten aan het einde van de dag, maar het zit nog precies zoals aan het begin van de dag. Dat is natuurlijk heel fijn, het is dan ook de waterproof versie.  Vooral als ik een make-up doekje gebruik  - ja dit kunnen mijn ogen heel goed aan - is het moeilijk weg te halen. Maar dat los ik dan gewoon op met een oogmake-up remover. Deze mascara is dat zeker waard!

Volgens mij kost deze mascara rond de 15 euro en is hij te koop bij de meeste drogisterijen waar ze Maybelline verkopen - Etos, Kruidvat, DA... Have fun!

1 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.