-

 

Follow on Bloglovin

Content

vrijdag 9 december 2011

Aussie 3 Minute Miracle review

Aussie! Inmiddels al een tijdje een hype in beautyland, maar toch heb ik er nog niks van geprobeerd. Toen ik van de week een deo ging kopen bij de Etos, kreeg ik zowaar twee testers mee van de 3 Minute Miracle Reconstructor (Deep Conditioner). Hell yeah! De perfecte manier om erachter te komen of dit product ook echt werkt of niet.

Dit is het sachet wat ik kreeg van de medewerkster van de Etos. Zoals jullie kunnen zien zit er 10 mililiter in de verpakking. Op zich is dit genoeg, ik kan de conditioner helemaal over de punten van m'n haar verdelen. Maar dan heb je wel alleen echt de punten. Misschien dat ik voor m'n lange haar toch liever het dubbele zou willen gebruiken! In de grote fles zit 250 mililiter, dat zou dus betekenen dat je er ongeveer 25 keer mee kan doen! Dat is ongeveer een half jaar wanneer je het product één keer per week gebruikt. Als je dan nagaat dat de fullsize €8,99 kost, is het natuurlijk wel erg aantrekkelijk om dit product te kopen. Wanneer je iets meer nodig hebt zoals ik, doe je er alsnog hartstikke lang mee.


Dit is hoe het goedje eruitziet. Niet helemaal wit, het is een beetje transparant. Het is een vrij vloeibare substantie dus is goed te verdelen over je haren. Ik doe het product in m'n hand, wrijf in m'n handen en verdeel het daarna over m'n haar. Dit heb ik gedaan totdat de hele tester op was. Ik ben daarna lekker in bad gegaan dus ik heb het eerst lekker in laten trekken. Ik weet niet meer hoelang ik in bad heb gezeten, maar het heeft in ieder geval langer ingetrokken dan 3 minuten! Vervolgens heb ik m'n haren laten drogen zonder ze te föhnen.

Het product zelf ruikt echt superlekker! Daar staat Aussie ook wel bekend om. Het ruikt naar bubblegum, naar snoepjes, naar zoetigheid.. Heerlijk als je het aan mij vraagt. Het laat m'n haar zacht aanvoelen en ik moet zeggen dat de punten van m'n haren er ook wat beter uitzien dan ervoor. Ik denk alleen dat ik wel iets meer zou willen gebruiken de volgende keer, ik merk wel echt dat ik lang niet alles wat ik heb willen insmeren ook daadwerkelijk heb ingesmeerd. Ik had nu alleen echt de punten te pakken en ik denk dat ik beter allebei de testers gelijk op had kunnen maken. Opzich geeft dat natuurlijk niet. Ik merk dat het product zijn werk goed doet en ik wil er eigenlijk alleen maar meer van! Ik denk dat ik de fullsize zeker zal aanschaffen.

1 reacties:

  1. Leuke revieuw! Ik heb de volume shampoo/conditioner geprobeerd. Het ruikt heel erg lekker maar echt volume gaf het mijn haar niet. Verder verzorgde het mijn naar wel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.