-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 2 februari 2011

Stylish Bloggers Award

Ik ben getagd door Paula, een lief vriendinnetje van mij! 
Zij heeft mij de Award gegeven, dus die geef ik even een plekje op de site. 


Ten eerste: bedankt lieve Paula, je krijgt hem hartstikke van me terug! 
Check sowieso even Paula haar blog. Ze schrijft over van alles - van beauty tot lifestyle.

7 feitjes over mij:
♥ Ik ben stiekem gek op gamen - Call of Duty vind erg leuk net als andere schietspelletjes en ik ben al jaren een the Sims fan.
♥ Mijn tweede naam is Willemijne.
♥ Het is al jaren een wens om een tijdje naar Amerika te gaan om au pair te zijn. 
♥ Ik kijk graag anime. 
♥ Ik kan hele dagen in bed liggen in mijn snuggie met mijn laptop. Dit gebeurd dan ook regelmatig.
♥ Ik vind opera muziek mooi.
♥ Ik ben zo rommelig als maar kan. 

Hierbij tag ik:

3 reacties:

  1. Bedankt voor de tag! Ik heb hem begin januari al gedaan, maar wel fijn om nog eens getagd te worden!

    En die snuggie met laptop, ik kan me daar helemaal in vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAAH, wat lief. Leuke tag. Bedankt meid.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook al eens gedaan maar toch bedankt <3 in het rommelige en bedje liggen kan ik me zeker vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.