-

 

Follow on Bloglovin

Content

donderdag 10 februari 2011

Clinique Pore Minimizer Instant Perfector review


 Mijn excuses voor de lange pauze tussen mijn posts... Ik heb jullie heel erg achtergelaten! Vandaag daarom een review over de Clinique Pore Minimizer en straks nog een post over een lipstick.

De Pore Minimizer Instant Perfector heb ik gekocht toen ik naar Londen ging, maar deze heb ik wel op Schiphol gekocht. Hij kostte me 17 euro, normaal kost hij rond de 22 euro dus ik heb toch 5 euro korting gekregen.
Ik wil dit product al heel lang proberen en heb toen maar de fullsize meegenomen. Lees gauw verder om mijn review te lezen. 



Clinique heeft een lijn gericht op het verminderen van porien: de Pore Minimizer lijn. Je hebt verschillende producten: een serum, deze perfector en verschillende crèmes en lotions. De rest heb ik niet, maar ik ben wel van plan ze aan te schaffen. 


Wat het doet is je huid matteren en het is bedoeld om dus je porien minder zichtbaar zijn. Het is niet een crème dat ervoor zorgt dat het op lange termijn echt minder wordt, maar het is echt een soort crème dat het meteen verbeterd - dus tijdelijk. 

Het is een gel-achtige substantie met een kleurtje. Je hebt twee kleuren, ik heb de donkerste genomen. Je ziet dit niet echt op je huid, maar ik kan me voorstellen dat het wel handig is voor bijvoorbeeld of hele bleke mensen of hele donkere mensen. 

Als je wel eens matterende producten hebt gebruikt weet je hoe glad dat voelt. Zo ook bij dit product - het voelt heel glad en je krijgt er echt een soort van glad laagje van op je huid. Het voelt ook lekker en het is mooi - maar het blijft altijd zo op je vingers hangen, zelfs als je een tissue gebruikt of iets dergelijks. 

Dit is het resultaat:


Dit is mijn neus met crème op, zonder make-up of iets. Je ziet dat je mijn porien goed kan zien, het glimt best wel en je kan de mee-eters goed zien. 


Dit is mijn neus met de instant perfector op. Zie je het verschil! Het is net alsof het is gephotoshopped ofzo - dat is het niet! Dit is echt mijn neus met de perfector op. Ik ben zelf heel tevreden, het ziet er veeel beter uit.

Fijn aan dit product is, is dat je het kan gebruiken onder EN bovenop je make-up. Het verknalt je make-up niet. Ik heb het geprobeerd en dat is echt zo! Het blijft ook redelijk lang zitten. 
Ik kan me voorstellen dat mensen met een gave huid, een droge huid of weinig porien geen verschil zien bij dit product, maar voor een vette huid met veel onzuiverheden is dit product wel onwijs fijn!

5 reacties:

  1. Wow, het matteert echt! Blijft het ook de hele dag zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een hele fijne! Het effect ziet er goed uit. Ik heb hier ooit een proefje van gehad, maar volgens mij kan me huid hier niet zo goed tegen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft niet echt van 's ochtends vroeg (ik maak me klaar om 06:30) tot 's avonds 21:00 zitten - maar het blijft wel best wel lang zo zitten! Het is echt fijn :) Nee, niet iedereen kan er tegen.. Probeerde het bij iemand en die kreeg helemaal droge huidschilfertjes er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een verschil zeg, het lijkt me een goed product =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet duidelijk verschil. Lijkt mij een fijn product.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.