-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 31 januari 2011

Clarins Hydra-Quench Cream Mask


 Vandaag een review over dit masker. De HydraQuenche Cream Mask van Clarins! 
Ik heb een tester gekregen, maar er zit genoeg in voor een paar keer gebruik. 
Excuses voor het weinige posten van artikels, maar ik heb het super druk gehad met school, dat is nu gelukkig voorbij! Lees gauw mee voor de review. 





 Zoals je kan zien is het een redelijk dunne substantie. Het smeert goed uit, maar ik heb wel veel gebruikt voor 1 keer. 
Wat dit masker zou doen is het heel erg hydrateren binnen 5 tot 10 minuten. Wat fijn is aan dit masker, is dat je het opsmeert op een schoon gezicht, maar er geen water aan te pas komt bij het verwijderen van het masker. Dus als je haast hebt, is dit een heel erg fijn masker.
Zelf heb niet vaak haast, en zal ik niet snel een masker opdoen voordat ik weg moet, maar het is wel lekker snel! 

Wat de bedoeling is, is dat je het masker aanbrengt in een gelijkmatige laag over je hele gezicht. Hij hoeft er niet lang op te zitten - 5 tot 10 minuten. Het ruikt lekker en voelt erg fijn aan. Wat er gebeurd is dat je huid het masker als het ware opzuigt - het trekt in je huid. 
Na 10 minuten haal je de resterende masker resten van je gezicht met toner en watjes! Hierdoor is je huid nu super gehydrateerd en voelt het lekker zacht.


 Na 5 minuten...


Na 10 minuten...

Mijn ervaring? Je kan op de foto's zien hoe het masker is ingetrokken. Het lijkt alsof er veel is achtergebleven, maar het was een heel erg dun laagje. Als je het eraf haalt met toner en je huid is daarvan opgedroogd voelt het super zacht en het lijkt niet eens alsof je een creme hoeft te gebruiken.
Wel altijd doen, natuurlijk, maar je huid is zeker gehydrateerd, en het is lekker snel! 
Clarins is helaas wel prijzig, volgens mij is de prijs van dit masker fullsize rond de 30 euro.

3 reacties:

  1. Zou je de full-size versie kopen? Bedankt voor de review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er wel fijn uit. Clarins is alleen niet echt een merk wat ik snel zou gaan kopen.

    Bedankt voor je revieuw :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er wel goed uit. Toch is het niet mijn merk. Bedankt voor de review.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.