-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 1 november 2010

Rimmel Lasting Finish lipstick 'Dreamer'


Ik ben gevraagd een lipstick te reviewen door Rimmel! Dit doen ze wel vaker met random mensen, waarna de reviews worden geplaatst op hun hyves.  In je review moet je een paar vragen beantwoorden. Ik vond het wel leuk om dit review op de blog te zetten, en dan ook wat uitgebreider met foto's en swatches! De Lasting Finish lipstick is namelijk vernieuwd.


De kleur die ik heb ontvangen is 005 Dreamer. Het is een zachte babyroze met heel wat glitters. De finish is heel erg frosty. Wat ik zo lekker vind aan Rimmel lipsticks is de geur. Ze ruiken echt heerlijk naar fruit!
Ik vind ze ook heel fijn smeren. Ze zijn best wel zacht. Ik heb een oudere Lasting Finish lipstick, en die is toch iets anders dan deze. Deze is zachter en smeert lekkerder. Bij de oude voel je de glitters heel erg als je je lippen over elkaar wrijft.


 Hier zie je de kleur. Hij is heel erg roze en héél erg frosty. Zelf ben ik altijd benieuwd naar hoe mij dat staat, want te frosty kan ik niet altijd hebben. Hieronder volgt een swatch op mijn hand.


 Hij is als je hem swatcht mooi he! Ik vind de kleur ook erg mooi, maar ik heb geconcludeerd dat het niet echt een kleur voor mijn tint is. Hij is iets té roze en iets té frosty, dus iets te licht voor mij. 


Ik weet niet of jullie het zien, maar ik vind hem net iets te roze voor mij. Bij anderen staat hij wel echt prachtig! Ik heb hem al opgedaan bij andere mensen en bij hun is het een super mooie kleur. Ondanks dat de kleur niet echt voor mij is, ben ik voor de rest heel erg tevreden met de kwaliteit van de lipstick. 
Hier onder zal ik even de vragen beantwoorden die ik van Rimmel heb gekregen. 

1. Wat vind je van de verpakking?
Ik vind het een hele mooie verpakking omdat hij heel mooi simpel is. Hij is mooi donker met het logo bovenop en er zitten hele mooie miniscule paarse glitters op de verpakking.
2. Blijft de lipstick goed zitten?
Ik vind van wel! Hij smeert lekker en blijft goed zitten. Hij is zeker niet vervaagd na een uurtje.
3. Is de kleur intens?
Ja, de kleur is zeker intens. Wat je ziet, krijg je ook. Op je lippen is hij ook mooi intens, ongeacht hoe je hem aanbrengt.
4. Ben je tevreden over de lipstick?
Heel erg, ondanks dat het niet mijn kleur is, is hij bij anderen prachtig. De kwaliteit is heel mooi, hij smeert goed, blijft goed zitten en hij is lekker gepigmenteerd.
5. Zou je de lipstick aanraden?
Jazeker.
6. Wat voor cijfer zou je de lipstick geven?
Ik denk dat ik hem een dikke 8 zou geven.

5 reacties:

  1. I get what you mean met dat je m iets te roze en te frosty vindt, DAT HEB IK NAMELIJK OOK ALTIJD TOEVALLIG HE

    ik vind je blog leeeeuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai,

    Ik vind hem niet lelijk bij je staan hoor!
    Het is een hele mooie kleur roze :)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de frosty formule, van kleur is hij wel leuk he :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel mooi. Mooie kleur ook.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor!
    Leuk dat je dat mocht doen!
    Lekker kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.