-

 

Follow on Bloglovin

Content

dinsdag 23 november 2010

Beauty Ramble 23/11/2010: no-buy, Catrice, Essence, Urban Decay

Het is weer tijd voor een beauty ramble! Heb even een paar dagen niks gepost door een druk weekend! Maar nu ga ik weer het hele beeldscherm vol rammen met gepraat en geklets over beauty en make-up. 



Wat is er allemaal op weg naar mij.. In ieder geval het Urban Decay Naked Palette! Ik wil dit palette al MAANDEN en hij was telkens zo duur op Ebay en op andere plekken uitverkocht. Ik wacht ook al heel lang tot hij naar Sephora Nederland zou komen. Hier hebben ze wel echt een enorme fout gemaakt. Ik had ver van tevoren gebeld om er eentje apart te laten leggen. Tegen mij is gezegd van "Oké, hij ligt klaar, je mag hem maandag 15 november op komen halen." Dus ik helemaal happy die maandagmiddag, kom ik daar - is hij er niet voor mij. Hebben ze mijn reservering in het verkeerde bakje gegooid....
Gelukkig kwam hij de dag erna online te staan op Asos, dus daar heb ik hem meteen besteld! Me is happy! Hier komt nog een uitgebreide post over wanneer ik hem krijg. 



Ook heeft een vriendinnetje van mij een nagellakje voor me gekocht van Essence, van de Metallics collectie, met dat magneetje. Ik ben heeeel erg benieuwd of dat werkt! Heb ook maar 1 kleurtje genomen - Copper Rulez. Op deze website kan je even kijken wat voor soort effect het geeft en kan je kijken naar de kleur.
Ik ga hier nog een blogpost over maken!






Ik heb ook een topcoat (Quick Dry & High Shine) en een concealer (Allround Concealer) aangeschaft van Catrice. Als ik een budgetmerk moest kiezen wat ik fijn vind is het Catrice. De nagellakjes zijn super kwaliteit en andere producten die ik heb uitgeprobeerd waren ook allemaal naar wens. Ik heb vandaag voor het eerst de topcoat en de concealer gebruikt en ik ben voor de eerste dag tevreden! Er zullen nog reviews komen. 

Ik zit ook op een no-buy vanaf nu. Of in ieder geval op een bijna-no-buy. Ik ga over 3 weken naar Londen en moet dus echt op mijn geld letten. Ik wil daar van alles aanschaffen! Merken die we hier niet hebben.. Het liefste nog meer Urban Decay, NARS, Neutrogena, Miss Helena gezichtsverzorging.. Waarschijnlijk kijk ik mijn ogen uit in de cosmeticawinkels daar.
 Kijk of ik ga zondigen na deze spulletjes.. Ik hou jullie op de hoogte!



1 reacties:

  1. Oeeh, die palette. Wat leuk.
    Die palette is echt een must.
    Ik wil hem ook.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.