-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 27 oktober 2010

MAC lipstick swatches - October 2010

Hey allemaal! Ik heb besloten mijn blog ook in het Engels te vertalen omdat ik toch redelijk wat buitenlandse bezoekers heb gezien! Dan is het ook leuk voor hun om te kunnen lezen wat ik vertel.
Hi all! I decided to translate my blog posts to English. I noticed some foreign visitors on my little blog, so it's maybe fun for them to read what I'm blabbing about beauty. 


Vandaag ga ik jullie mijn MAC lipstick swatches laten zien! Ik wilde dit al eerder doen, maar heb er met mijn verjaardag 3 gekregen dus die heb ik er snel even bij gedaan. Zo gauw ik nieuwe heb zal ik die gewoon meteen laten zien.
Today I will to show you my MAC lipstick swatches. I intended to do this sooner, but I got three for my birthday so I added them to my swatchlist. When I get a new one I will show that in a separate post.



Wat zie je? What do you see? 

Crosswires (permanent)
Fresh Salmon (belongs to my sister and LE)
Drive Me Wild (LE, Fabulous Felines)
Fanfare (permanent)
Speak Louder (permanent)
Surprise Me (LE, Holiday 2009)
Viva Glam Cyndi (permanent)
Rebel (permanent PRO ONLY)
On Hold (permanent)
(my own lips without anything)
Touch (permanent)

Ik heb verschillende finishes. I have different finishes.
Lustre: Fresh Salmon, Surprise Me, Viva Glam Cyndi, On Hold
Cremesheen: Crosswires, Drive Me Wild, Fanfare, Speak Louder, Touch
Satin: Rebel

Mijn favorieten zijn Crosswires, Surprise Me, Fanfare en On Hold. Dit zijn prachtige kleuren die ik elke dag kan dragen en dat ook vaak doe. Ik heb ook een back-up van Surprise Me, want die is zo mooi!
Ik hoop dat jullie wat met mijn swatches kunnen. MAC lipsticks zijn echt heel fijn, de pigmentatie, de houdbaarheid, de finishes en de kleuren maken het tot een van mijn favoriete lipstick merken!
My favorites are Crosswires, Surprise Me, Fanfare en On Hold. These are gorgeous colors that I wear every day. I also have a back-up of Surprise Me because that one is just so beautiful. I hope that my swatches are useful for you. MAC lipsticks really are great, the pigmentation, the lasting power, the finishes and the colors makes MAC one of my favorite lipstick brands!

4 reacties:

  1. Ik denk dat je beter een engelse blog maakt, in plaats van telkens hier in 2 talen te spreken, dat leest niet zo fijn.

    Wel mooie kleuren, ik heb er ook heel wat, zal er binnenkort ook eens swatches van maken :)

    Wel grappig dat ik daarstraks zwarte lipstick op had en deze gewoon paars was op mijn lippen :)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je er zoveel van. Jezus. Ik vind ze wel heel mooi. Ik vind het juist wel fijn dat je ook in het nederlands schrijft. Maarja ieder wat wils. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb me verkeerd uitgedrukt, ik denk dat je best 2 weblogs maakt, 1 nederlandse en 1 engelse.
    Ik denk niet dat engelse personen naar deze weblog gaan kijken omdat het meeste in het nederlands staat, en dan moeten ze eerst de engelse tekst gaan zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suprise Me is zo mooooooooooooi en Fresh Salmon en Viva Glam Cyndi ook. En Touch. Oh eigenlijk vind ik ze allemaal mooi :( en jij bent ook mooi hihi

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.