-

 

Follow on Bloglovin

Content

vrijdag 17 september 2010

MAC lipstick wishlist!

Ik ben GEK op MAC lipsticks. Ik heb er nu 5, dus het valt wel mee. Veel vrouwen hebben heel wat meer dan ik! Maar er zijn een paar lipsticks die ik heel graag wil hebben.Eerst wat over MAC lipsticks. Ze kosten 17,50 en je hebt ze in verschillende finishes. Mijn favoriet is de Lustre en de Cremesheen.
Naast deze twee heb je nog Amplified (Creme), Glaze, Matte, Frost, Satin en Dazzle. Tot nu toe bezit ik alleen maar Lustres en Cremesheens. Ze hebben prachtige kleuren voor elke huidskleur en je kan ze gewoon uittesten bij de MAC Counters en Pro Stores!


Dus welke lipsticks wil ik nog HEEL erg graag hebben?



Creme in your Coffee (Cremesheen)



Speak Louder (Cremesheen)



Touch (Lustre)



Rebel (Satin)

Dit zijn voor nu vier lipsticks die ik heel erg graag wil hebben. Hele verschillende kleurtjes, dat wel! Ook moet ik ze in de winkel wel swatchen op mijn lippen, anders weet je niet goed hoe het eruit ziet bij het totaalplaatje en dat zou zonde zijn.

I will keep you posted!


2 reacties:

  1. Ik heb er zelf 3 en ook heel tevreden van! Ze smeren goed en ze ruiken ook lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeeh, die laatste is heel mooi fel roze. Leuk voor uitgaan. Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.