-

 

Follow on Bloglovin

Content

dinsdag 28 september 2010

Latest beauty buy: V&D Sephora actie


Foto van internet

Weer een beauty buy... Ik weet het, I'm on a roll! Heel erg slecht, maar wel leuk! Deze weken is het prijzencircus bij de V&D weer begonnen. Hierbij hoort de Sephora actie ook: Sephora huismerk make-up uitkiezen, 3 stuks voor 10 euro! Een koopje dus. Ik ben er elk prijzencircius weer bij.
Ik ben twee keer naar Sephora geweest. De ene keer had ik een goodiebag van 10 en 5 euro meegenomen en 3 dingetjes uitgekozen. De tweede keer was ik met een vriendin en heb ik 4 dingen gehaald, en zij 5.
Ik zal even kort zeggen wat je ziet!


Sorry voor de onduidelijke foto, ik heb hem op mijn bureau genomen.

In de goodiebag van 5 euro had ik een plumping lipgloss, een rode lipstick en de nagellak 'plakkers'. De plumpling lipgloss is het kleine lipgloss flesje waar een bruine lipgloss in zit. Op je lippen is hij totaal niet bruin, maar hij brengt gewoon doorzichtig op. De rode lipstick valt wel op! De nagellak ga ik nog uittesten, hier komt ook een blogpost over.

In de goodiebag van 10 euro had ik een shampoo van HIP (t.w.v. 22 euro!) die je gebroken slappe haar verzorgt. Deze moet ik ook nog gebruiken. Hier zat ook een Sephora tweezer in met een lichtje, die je rechtsonder op de foto ziet. Ook zat hier een Make Up For Ever setje in met een wenkbrauw 'paint' met twee kleine kwastjes erbij. Ik ben verliefd op dit setje!

Ik heb 2 keer zelf iets uitgekozen! Ik ben de highlighter die ik heb uitgekozen vergeten te fotograferen op de grote foto. Deze staat HIER op de Sephora site, en dan heb ik de roze highlighter, die wat meer neigt naar roze/geel. Deze zal je nog wel voorbij zien komen in een andere blogpost.

De eerste keer heb ik een roze lipstick gekozen met ERG veel glitters, waarvan je de finish kan vergelijken met een Lustre van MAC. Hij lijkt felroze, maar is erg naturel en mooi op je lippen. Hierbij koos ik een mattifying primer, die ik nog ga reviewen. Ook koos ik de Sun Disk, die ik al een tijdje wilde. Deze zijn niet zo heel donker, maar matcht heel goed met mijn huid. Hij maakt het nét ietsje donkerder, maar is heel naturel. De eerste keer heb ik dus deze drie dingen + een highlighter gekocht en de goodiebags!

De tweede keer ging ik terug en heb ik de foundation gehaald, de roze nude kleurige lipstick gehaald (G10), een donkergroene vloeibare eyeliner en een mattifying compact. De laatste is een bijzonder product. Het is een mooi zilveren doosje met een sponsje erin en het product. Het product is een soort van gel achtige substantie die je kan aanbrengen met het sponsje. Dit matteert je huid volledig. Deze zal je ook nog langs zien komen.

Veel van deze producten zal je nog langs zien komen bij een EOTD of een review, of gewoon een post over een specifiek product. Volgens mij heeft een vriendinnetje nog een goodiebag van 5 euro voor me meegenomen dus krijg ik nog meer....

Ik zou zeggen, ren zo snel mogelijk naar Sephora nu je nog kan! Ik heb namelijk in totaal een korting van meer dan 80 gekregen, en heel wat meer als je de goodiebags meerekent!


4 reacties:

  1. OOWWH, ik ben zo jaloers. Wij hebben hier geen sephora hier in de V&D's. Hoezo erg. Je hebt leuke dingen gekocht. Liefs, xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook naar de sephora! Alleen treinkaartje naar haarlem is al 6 euro, terwijl de reis maar 5 minuten duurt! Oeh de goodiebags zijn flink verbeterd! Vorig jaar had een vriendin van mij die gekocht en toen zaten er proefjes en een paar badspulletjes in.. Hmm toch maar snel naar haarlem!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk!
    Laten we elkaar volgen?
    Jij volgt mij en ik volg jou ?
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.